Sklenice na med

Jaro je v plném proudu a další sezona prodeje medu právě začala. Pokud patříte mezi začínající včelaře, určitě byste měli vědět vše potřebné, včetně toho, do čeho med stáčet a v čem jej ideálně prodávat. Vždyť platí, že náš zákazník je náš pán a předat tekuté zlato v někdejší lahvi od okurek by nebylo vůbec dobré. Dokonce, dělalo by to ostudu dalším včelařům. Nakonec, nová sklenice se sterilním víčkem zase tolik nestojí.

sklenice na med

Za úspěšným prodejem stojí atraktivní obal

Pokud pomineme fakt, že lehce vypláchnutá lahev od okurek nebudí právě estetický dojem, je tu i problém s hygienou. Med snadno absorbuje vlhkost nebo také pachy z okolí, a právě okurkové nebo obecně zeleninové aroma by do sebe nasál skoro okamžitě (a bohužel nevratně). I víčka mohou mít originální design, a tak trochu připomínat plástev nebo mít stylový potisk. Vypařit třeba i nové sklenice horkou čistou vodou je nutností, budou dokonale sterilní a připravené pro plnění.

Nezapomeňte, že u sklenice a víčka nic nekončí, ba spíše naopak začíná. Vždyť je tu ještě etiketa, a jak známo, právě ta prodává finální výrobek nejčastěji. Je i vizitkou seriózního včelaře, ke kterému se zákazníci v příští sezoně zase rádi vrátí. Etiketa musí být u lahve medu ze zákona, měla by dokládat nejen druh medu, ale také přinést pár dalších základních údajů. Kolik medu je v lahvi a jaká je minimální trvanlivost? Jak by měl být med ideálně skladován? A je med květový nebo naopak medovicový? Samozřejmě nesmí chybět ani detailní údaje o výrobci. Pokud si profesionální včelař objedná služby profesionálního grafika, mohou z toho ve finále profitovat oba…

Na co dalšího je třeba myslet?

Etiketa, kvalitní med, co je ještě důležité? Samozřejmě je to chování prodejce, takže přívětivost vůči zákazníkům a odborná erudice projevená při prodeji je tou nejlepší možnou reklamou. Nezapomeňte ani na ceduli, která označuje prodej medu. Vyhrajte si s ní, ať je dostatečně nápaditá a donutí okolo jedoucí auto zastavit. Přeci jen, dvě stovky na sklenici medu má u sebe v peněžence každý a možná jste si jednoduše vyrobili letitého zákazníka.



Mohlo by vás také zajímat


TOPlist